rastlös..

rastlös.. lillskrutten sover sen några timmar tillbaks, jag borde också sova vid det här laget men vill inte sova själv. :'(
har sovit själv nu det senaste halvåret så det börjar bli ganska tråkigt och ensamt nu. jätte tråkigt att gå o lägga sig ensam.
F älsklingen han kommer ju inte hem o lägger sig förns på morgonsidan. o då är det snart dags att gå upp för en annan.
fast man bara vill ligga kvar där under det varma täcket och mysa. :)
har vänt mitt dygn helt o hållet nu sen F började jobba natt. inte alls bra, varken för mig eller lillskrutten.
måste försöka att gå o lägga mig i tid på kvällarna och göra något vettigt på dagarna.
någon som vill ge mig ett jobb kanske? ;P skulle inte sitta helt fel med lite pengar. hehe!

dags o sova snart, men innan det måste jag bädda sängen först. åh, vad jobbigt! varför gjorde jag inte det tidigare för?!
smart caroline! :)

har ingen lust att sova, men här uppe finns inget att göra heller. kan ju inte direkt börja dammsuga nu. haha!
får ta det imorgon istället.

rastlös det är vad jag är just nu.

mot sängen men först bädda den! jippi! *inte*

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0