sova

Tänkte gå och lägga mig snart, tittade på klockan nyss och såg att den snart var två.. 02.00 ?!
Och jag sover inte än..?! Kommer vara skittrött imorgon sen när Jonas vaknar, som tur är så är han inte så morgonpigg av sig. Men bara för det så kommer han vakna tidigt imorgon.
Funderar på om man kanske skulle ta en sväng förbi Tuna Park imorgon, har ju lite pengar och presentkort kvar sen jag fyllde och det är snart 2månader sen.. ;) Dags att handla upp dom nu.. =P Haha!

Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Vi hörs imorgon. Puss&kram på er.

Godnatt // Caroline


skulle vara kul att veta vilka ni är ni som läser min blogg ? ni är vääldigt dåliga på att kommentera (har inga kommenterar alls) haha! :'(

vi hörs!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0