Jävla vagn helvete!!

Ursäkta mitt språk i detta inlägg! =P

Eftermiddagen började med att vi åkte och handlade lite innan vi skulle vidare hem till famor min och äta lite mat.
Kom hem efter affären upp i lägenheten för att ta på Jonas någon mer tröja för vi hade tänkt gå dit, fixat och ordnade med allt som skulle med traskar ner i källarn för att hämta vagnen och pulkan som låg i bilen.
F ville att Jonas skulle få åka lite pulka påvägen dit (skulle ta med mig vagnen ifall han ville åka i den istället, det är en bit att gå) F hämtar upp vagnen, sätter Jonas i pulkan och han är glad till en början men sen börjar han gråta lite sen vart han tyst en stund o sen blev han ledsen igen, han blev ledsen när han åkte i pulkan o sen när den stod stilla också.. Vet inte vad han ville just då faktiskt. Skulle ta upp honom för att sätta han i vagnen så vi kunde traska vidare, då märker jag att det inte alls finns nån luft i ena däcket!!! Fan vad arg jag blev, och det var inte första gången det blev punktering på det heller, det här var 7:e gången eller nått sånt. (inte just det däcket ;) ) Fan, tänkte jag och ville bara slänga den där vagn helveten åt skogen.
Klockan började närma sig mer o mer 15 och då skulle vi vara hemma hos henne, så det hela slutade med att vi tog bilen dit istället! Och hur roligt var det när vädret var rätt skapligt och det var inte alls så kallt heller.. (?)

Både F och jag har tänkt att vi skulle köpa ny vagn till Jonas nu till våren, men har börjat fundera på om vi inte ska ta och köpa den snart istället.. Vill ha en vagn som man inte kan få punktering på och den vagnen vi funderar på har punkteringsfria däck, tack och lov.
Får se hur vi ska göra.

Jonas somnade tidigt idag, han sov aldrig någon middag idag men han har varit hur snäll som helst min lilla kille. =)
Nu ska jag snart gå och göra mig iordning för sängen och mysa lite med F.. ♥ Som förövrigt bara kör Sundsvall en dag nu den här veckan men sen kommer han att köra dit hur mycket som helst resten av månaden. =(

Lägger in bilder på min lilla älskling imorgon istället då det finns mer tid till det.

Kommentera mera hörri ni.. och berätta gärna vilka ni är och hur ni hittade hit.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0