6 januari

Hallå,

Dagen började med att vi blev väcka utav att min mobil ringde, det var pappa som ringde och skulle tala om att vi var bjudna hem till farmor på mat idag. Och sånt tackar man ju inte nej till.. ;) Gratis är gott! =P Haha!
Så klockan 15.00 ska vi dit, tänkte att vi kanske skulle gå dit det är ju trots allt inte alls långt dit och det kan ju vara skönt att få komma ut i den friska luften, sen får man ju lite motion också. vilket behövs efter jul&nyår. Mycket har man syndat. Men det får man. Nytt år och nya tag.

Har precis ätit lite frukost eller-vad-man-ska-kalla-det, vaknade vid 11 så det blev vääldigt sent idag med.

Nu ska jag gå och göra mig iordning så vi hinner i tid till farmor (vi brukar nästan alltid komma försent, det är tack vare mig som är såå sölig på att göra mig klar.) Men man ska inte stressa här i livet! ;)

Tänkte lägga upp några bilder på min älskade son! Som är det bästa jag har! <3 =)

Tyvärr så funkade tydligen inte det just nu, får testa igen sen när vi kommit hem från affären och från farmor.

Nu ska vi åka och handla lite, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0