Tvätt och matlagning.

Ja, jag vet jag är jääätte dålig på att uppdatera här, men har inte alls en aning om vad jag ska skriva.
Verkar inte vara nån som är särskilt intresserad att läsa heller.Ingen som kommenterar =P Men jag förstår dom. Haha!
Här skrivs det inget roligt alls så det finns väl liksom inget att kommentera heller då. Hehe!

Men som rubriken lyder så håller jag på att tvättar, skickade nyss iväg F till affären för att köpa sköljmedel upptäckte nyss att det vi hade bara räckte till 2maskiner och det var ju inget att hurra över direkt. ;)
Håller också på med maten, idag blev det pommes och korv o bearnaisesås (stavning?)
Fast hade hellre velat äta tacos idag. Men det andra är gott det med, de är ju mat iaf.

Lillherren ligger och sover nu ska väcka honom snart.

Måste kila nu. Ha de bra allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0