Hej mitt inatten.. ;P

Hej på er alla som är vakna nu...

Nu undrar ni säkert vad jag gör uppe nu mitt inatten?!! När jag har ett litet barn att ta hand om imorgon bitti.
Ja det undrar egentligen jag med.. ;)
Kan inte sova, och sen väntar jag på F älsklingen som kommer hem från jobbet om sisådär 45min kanske. (?)
Kan typ aldrig gå och lägga mig innan han kommer hem, är så tomt i sängen utan honom, sen vill man ju se så han kommer hem hel också. =P Ibland så brukar jag gå och lägga mig ca en halvtimme innan han kommer hem, onödigt att ha suttit uppe typ hela natten och sen gå o lägga sig en halvtimme innan han kommer. :S (ja, jag vet ;P)
Men fasiken ibland blir jag så jädrans trött då så att jag inte orkar vara vaken längre då somnar jag direkt när jag lägger huvet på kudden. Sen är jag helt död när han kommer hem går inte att väcka mig alls. Haha!

JonasPrinsen sover för fulla muggar.. Mammas lilla Prins gud vad jag älskar dig fast du går mamma på nerverna rätt ofta. ;D Hihi!
Om exakt 112dagar fyller du hela 2år! Vart tar tiden vägen...!?!?!?!
Det var ju inte alls längesen du var pyttepytteliten bebis som bara låg och sov, åt och bajsade hela dagarna.
Varför blir du så stor så fort..(?)
Nu är det full rulle om dagarna istället, ibland gör du mamma gråhårig i en väldigt tidig förtid. Haha.
Du kan så mycket nu, tillochmed mycket mer än vad mamma&pappa tror och alla andra med för den delen.
Du säger mamma,pappa,mormor,morfar,farfar,emma (en utav alla 5 fastrar) Ida (mormor&morfars hund egentligen så heter hon Frida men Ida går lika bra det :D ) boll, titta, sitta, där, tappa, här, titta där, Diva (morbror och fasters kisse) och en massa massa mer, kommer inte på allt nu..

Imorgon har jag lite ärenden att fixa, F ska kanske iväg och prata med nån om något nytt jobb..
Han ska även till banken någon dag nu i veckan får se vilken dag vi pallrar oss ner dit.
På onsdag ska min "lilla" bebis vara med farmor en stund dom skulle hitta på något.
På fredag morgon åker vi ner till Ullared Gekås vad det nu heter.. :P
Det blir mamma, pappa, syrran, brorsan, hans flickvän (som också är F´s halv syrra) krångligt haha nejdå. ;P jag, F och våran Prins. Får se om vi hittar något kul där då, men det tror jag allt. =)
Ja just det på onsdagkvällen så ska ju jag, syrran, mamma, min svärmor och svägerska till V-ås på något ljusparty typ..
Morfar(eller moffa som Jonas säger) ska vara barnvakt åt honom då, F har redan börjat jobba då och morfar(pappa) börjar inte jobba förns 24 så han skulle ha honom då.

Nej, nu börjar klockan bli mycket, F borde snart komma hem tycker jag...
Dags o gå o lägga sig nu om man ska orka upp imorgon.
Godnatt på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0