uppe tidigt.

vaknade runt 6 av att älskling kom o sa att våran son var vaken o ville ha välling, så det var bara att gå upp då o se glad ut. är inte så morgonpigg av mig, men det börjar faktiskt bli bättre. har man en son som är rätt så morgonpigg så måste en själv också bli det. ;)

har faktiskt hunnit med rätt så mkt nu på morgonen, (
så det var väl bara bra att lillkillen vaknade tidigt)
har hunnit med att tvätta en maskin,
(ska hänga upp det snart) diskat, plockat undan lite skräp o så.
sitter just för tillfället och tittar på "
Vakna med The Voice"

jonas somnade för en stund sen, tänkte gå och lägga mig en stund jag med så man inte är så jätte trött senare idag.

kanske skriver mer senare!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej! Åh, vad kul att du också bloggar ibland! jag har nog blivit beroende av detta! Vi ses på onsdag iallafall hoppas jag! Då får du se hur vi bor här ute på "landet" :-p Kramar till er!

2007-09-13 @ 21:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0