ensamt!

var ett tag sen jag bloggade, men känns som att man inte har tid med att sitta här längre.
sitter just förtillfället hemma hos mamma&pappa, fredde har åkt till Sundsvall idag igen. :(
så ensamt utan honom. vill ha han här hos mig! (jag är beroende av honom!) men det är såhär han kommer att jobba nu. så det är väl bara att acceptera det. ensamt iaf, som sagt.

sitter och väntar på att maten ska bli klar, ska äta potatis och kalops. mums! :)
äter typ alltid här när fredde inte är hemma. haha! men det är såå himla tråkigt att laga mat till bara en.

mitt lilla hjärta ligger och sover i mosters säng just förtillfället han var så trött, dumt att sova nu kanske men han kunde verkligen inte hålla sig vaken. men känner jag han rätt så kommer han att somna sen när han ska sova iaf.
spelar typ ingen roll hur mkt han sovit innan, han brukar nästan alltid somna då han ska sova iaf.
han är duktig min lilla kille! *stolt* :)

har lagt undan alla jonas kläder nu dom som han har växt ur. hade redan rensat hans byrå och garderob för längesen, men inte förns nu kom kläderna bort från stora garderoben. haha! bättre sent än aldrig.
gud vad jag saknar tiden då han var alldeles nyfödd, fick se dom där pyttepytte små kläderna storlek 50/56, tänk vad liten han har vart. hehe! vill nog ha en liten till snart. haha! ;) tiden går fort när man har fått barn.
nu är det full rulle på lillkillen. :D
kryper för fullt o går nästan jämt med sin gå-vagn. han är bara för söt!

förra veckan träffade han sina två tjejer också. ;)
dom var såå söta tillsammans när dom satt på golvet o knaprade sina smörgåsrån.
måste ses oftare tycker jag.

ska gå och kolla om maten är klar nu.
hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0