Smörgåstårta

Sätter mig ner här en stund och kikar runt lite här o där..
Har precis gjort klart smörgåstårtan jag tänkte ha att bjuda på när släkten vill komma.
Jonas sitter här bredvid och äter banan (hans favvo frukt) :) Tycker så synd om honom, han är så jädrans snorig, det bara rinner ner från näsan på han, men bättre det än att det inte kommer ut alls.
Idag sov han hur längesomhelst, han somnade runt 21 igår och vaknade inte förns klockan 10 imorse!! :O
Var tvungen att springa in flera gånger till han för att kolla så han andades, vilken han gjorde som tur var!

Skrev det här inlägget ungefär vid 14-tiden, men fick fullt upp på engång sen så hann jag aldrig att publicera det. Haha!
Får göra det nu istället.. ;)

Nu så ska jag gå och mysa med min älskade F, idag har vi nämligen varit förlovade i 2år!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0