Promenad och matlagning

har precis kommit hem efter en långpromenad. skönt men det är rätt så kallt ute, fast vi hade klätt på oss för fullt..
jonas frös nog inte, han var jätte varm när vi kom in. hehe! bättre det än att han är iskall.
skönt att komma ut o gå lite, vi var väl iallafall ute nån timme och gick. känner mig hurtig nu. haha!
nu är det matlagning som står högst upp på "att-göra-listan" idag ska vi äta makaronigratäng hade jag tänkt, var ett tag sen vi åt det. ska tvätta lite sen också hade jag tänkt, så inte tvättkorgen blir överfull. hatar när man bara tvättar o tvättar sen äntligen så ser man botten på tvättkorgen, jippi tänker man ÄNTLIGEN!! sen kommer ens kära sambo hem och fyller upp tvättkorgen IGEN! Suck! bara att börja om från start då igen.
nej, nu har jag inte tid att sitta här längre, magen kurrar och jag ska laga mat..
ha de bra där ute i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0