Powernap.

Just för tillfället så tar Jonas en liten powernap, det var behövligt. Innan han somnade så satt han och åt (spagetti&köttfärssås som är hans favvorätt) och han skrattade sig igenom hela måltiden, han var så jädrans trött att han inte visste om han skulle skratta eller gråta. Hehe! Så söt! Dum tid att sova på men han har knappt sovit nånting alls idag, han sov kanske en halvtimme förut runt lunch mer ville han inte sova. Trodde att han skulle somna när vi var ute och gick men han var vaken hela tiden, han satt och tittade på alla bilar som åkte förbi, han är helt fascinerad av bilar... ;) Sötis!

Själv sitter jag här och väntar på att min kära sambo ska komma hem, han borde komma närsomhelst nu (?)
Annars så gör jag inte så mycket just för tillfället, lyssnar på musik (men det gör jag typ jämt) är beroende av det :), håller på och tvättar för fullt men den där tvätten verkar ju aldrig vilja ta slut som sagt.
Efter att F har ätit och duschat ska vi åka och handla lite tills på fredag, fyller nämligen år då... Sånt som man tydligen gör varje år... ;P Men detta år så är det ingen märkvärdig ålder, hade vart bättre om det var år 2008 istället, då jag fyller 20.. :P Haha!

Nu kom F hem, ska gå och pussa lite på han nu. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0