Nu säger jag Godnatt

Ja, som rubriken lyder: Nu säger jag godnatt till alla er därute. Har haft fullt upp här hemma sen F kom hem, har bakat som en jäkla dåre.. Men nu äntligen så är allt klart. Jag hade ju kunnat bakat mycket tidigare idag, men bestämde mig för att vänta med det tills F kom hem så han kunde ta Jonas (Jonas är ju inte på sitt bästa humör nu när han är snorig och dan). Men iallafall nu är det sängen som gäller för mig, måste upp tidigt imorgon och städa o duscha o greja innan släkten kommer.. (alla kommer ju såklart olika tider, så det lär vara fullt upp här imorgon)
Då blir Jonas glad. :) Han verkligen älskar när det är mycket folk omkring han. Gullunge! I Love Him! <3

Nu ska jag traska iväg till min sköna o mysiga säng. Godnatt på er, sötnosar. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0