Dumburk!!

Sitter just nu med F´s bärbara dator i köket, min j*vla dumburk funkar ju såklart inte! Åh, blir så arg på fanskapet skulle kunna ta den och kasta ut från fönstret just nu. O det blir ju inte bättre sen när F tar den här datorn, vilken dator ska jag då ha? *snyft* jag som typ är beroende av dator, gör ju allt på den, läser tidningen, gör bankärenden, pratar med alla vänner där, läser bloggar :) m.m...
får be F kolla på den sen när han kommer hem, vilket hade borde göra snart (?)
han kommer alltid hem så jädrans sent varje dag, så tråkigt!

idag har Jonas och jag bara vart hemma, har inte vart väder direkt för att gå ut o gå, har vart så kallt sen är det nog lika bra vi stannar inne så vi blir friska nångång. räckte med långpromenaden vi tog igår.

förövrigt så sitter vi här och väntar på att min sambo o Jonas pappa ska komma hem då vi ska äta lite gottis. :)
och sen fixa lite till imorgon så det ser lite fint ut här, just nu ser det ut som en bomb har slagit ner här. haha! så illa!

ne, nu ska jag leka lite med skruttungen som sitter här bredvid och är så busig.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0