trött.

ja nu så sitter man här igen vid dumburken! kan inte sova så satte mig här igen, sorgligt nog.
finns ju inte så mkt annat att göra nu vid den här tiden.
lillkillen sover nu, det har han väl gjort nån timme nu. skönt!

idag har vi inte gjort så mkt, var med mamma och syster ut till mormor på eftermiddan.
åkte hem till mamma o dom sen o åt tacos senare på kvällen. mums! ;)
Fredde kom hem från Sundsvall idag o allt är som vanligt igen. bara en massa jävla (ursäkta mitt språk, men ordförrådet är väl inte det bästa) tjaffs.
vet knappt vad vi tjaffsar om heller men tjaffsar det gör vi iaf! :(
vi har faktiskt funderat på en sak som vi faktiskt nog kommer att göra. tror ja iaf. känner att nu måste vi göra nått åt saken. kan inte ha det såhär längre! ibland vet man ju knappt vart vi står....
så det lutar åt det som vi har pratat om. får se när det blir, OM det blir vill säga.

imorgon ska vi till malma marknaden, ska nog åka redan vid 9 så borde väl gå o lägga mig snart om jag ska orka upp. jag är ju inte direkt morgonpigg. ;) men det är inte min lilla son heller som tur är. haha! :D

ska väl gå o dra täcket över huvet o försöka få sig lite sömns nu. får se hur det går..

tänkte försöka lägga ut en liten bild på min prins! <3
om jag kan vill säga, ska iaf försöka. haha!


här är han min lilla prins, min ögonsten, mitt ALLT!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0