orkar inte mer nu!

Ingenting är så som jag vill att det ska vara.. Iof så velar jag bara framåt, tillbaka, framåt och tillbaka.. Vad vill jag egentligen? Det är precis de jag inte vet, jag älskar ju dig ♥ men nu på sistonde så har vi tjaffsat hur mycket som helst. Fan pallar inte mer! Vet liksom inte vad jag ska göra längre... Trodde att det skulle hjälpa lite om vi var ifrån varandra, men tydligen så gör det inte de..! Är det mig det är fel på eller?!?!...

Orkar inte hålla på o skriva allt här men ändå skönt att få skriva av sig lite... när man skriver så som man känner så blir det alltid krånligt och långt att läsa. haha! eller iaf när jag ska skriva det. :) men det får ni stå ut med om ni ska läsa. ;)

Min lilla älskling ligger och sover just för tillfället. Han är bar för go mitt lilla hjärta! ♥ Vad skulle jag göra utan han?
Han är mitt allt utan han vill jag inte leva, jag lever för honom. Kärleken mellan en mamma och sitt barn går inte att beskrivas, det måste bara upplevas!
Han är så söt när han skrattar, igår satt han i bilen och bara skrattade utan vidare. Jag blev så himla glad då, det värmer inombords när han skrattar, bara att se på han gör mig glad. Brukar sitta och titta på han när han ligger o sover, så jädrans söt han är! :) Jag är världens lyckligaste som får vara mamma till han min lilla guldklimp!  ♥

nej, nu ska jag gå och ta nått att äta, sen ska jag vänta på att min lilla kille ska vakna så vi kan gosa lite! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0