nu har även jag skaffat blogg. haha!

Jahopp, nu har även jag skaffat en blogg. Det trodde man aldrig. Haha!
Vad ska man kluddra ner här då? Hrm... Nånting kommer man väl på iaf.

Idag blir min lilla kille hela 7månader, 7månader??!! Gud vad tiden går fort när dom väl är ute. Tycker inte det var så längesen man var gravid i 7månaden. :)
Men iaf lille skrutten ligger och sover nu (lilla o lilla han är ju inte så liten längre :( ) Både kul och lite tråkigt att tiden ska gå så himla fort. Nu är det "bara" 5månader kvar tills 1års-dagen, hoppas det dröjer ett tag tills den kommer. :D

O Fredde åker tillbaks till Sundsvall idag igen. Suck! Han spenderar alldeles för lite tid här hemma med sin familj!
Iof blir det ju bra med pengar men iaf. Den här veckan har han redan varit borta 4dagar men bara 2nätter men iaf...
Det märks att han är borta så mkt nu, de märks mellan oss. Allt är inte riktigt så som det ska vara.
Men hoppas det löser sig. Eller rättare sagt det gör det!

Ska till parken idag med mamma och systeryster, får se om jag orkar gå dit. Vill både och men så jobbigt för Jonas att hänga med dit, blir ju så hög musik för han. Men vill inte lämna ifrån mig honom. Så får se hur jag gör.

Nej, nu ska jag gå och städa upp lite här efter min lilla klutt som slänger alla sina leksaker lite här o där! ;P
ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0