tyst..

här är det jätte tyst just nu, Jonas sover har sovit ända sen klockan 21. duktiga killen!
han blev 1timme senare i sängen idag än vad han brukar bli, men det gör inget.
kul att ha honom vaken nu när man är helt själv.
F åkte tillbaks till Sundsvall idag, kommer hem imorgon kväll. ska bli skönt, men samtidigt lite jobbigt, blev lite konstigt mellan oss idag när han skulle åka (?) vet inte riktigt varför men så blev det iallafall.

har hunnit med mycket sen Jonas somnade... har hunnit tvättat lite, diskat, och kollat på Prison Break. (ett måste att kolla på det, inte för att jag vet varför egentligen men iallafall) händer ju inte alls mycket där o gör det de så går deras planer bara åt skogen. hur länge ska den serien hålla på ?

idag har vi inte gjort mycket alls, väntat på att F skulle bli klar på sin adr-kurs så vi kunde åka och handla lite och sen åka till Barnens Hus. efter de var det bara att åka hem och laga mat så F fick lite mat i magen innan han skulle iväg och jobba. Sen åkte Jonas och jag och hälsade på hemma hos morbror (Jonas morbror alltså) ;) sen var vi hem till min mormor (Jonas gammelmormor) en sväng också.

det har väl hänt lite här hos oss idag iallafall.. haha! men inte så mycket roliga saker..

nu ska jag gå och hänga upp tvätten och sen slänga mig i soffan ett tag och glo på tv.

ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0