Tack älskling! <3

Ja, nu är vi hemma igen.. Skulle vara borta vid 11-tiden som jag skrev igår, F älsklingen hade fixat någon överraskning till mig, hade ingen aning alls vad det skulle vara.. Gissade ju hur mycket som helst men han bara flinade och sa att det inte var dom sakerna jag sa..
Han hade fixat en tid till mig så jag skulle få gå och sminka mig. =) Och jag som inte alls visste hur jag ville ha det, brukar ju typ aldrig sminka mig.. Bara med lite mascara o sånt men inget mer.. (och vem har tid med att stå vid spegel och sminka sig i flera timmar när man har ett litet barn(?) ) Inte jag iaf.

Nu ska vi snart åka och hämta våran lilla kille som är hemma hos mormor&morfar och moster såklart.. ;)
Han fick inte hänga med ner på stan skulle bli lite för jobbigt, iof så gillar han när det är massa folk runtomkring.

Nu så ska vi åka och hämta honom.. Min lilla älskling! ♥

GOTT NYTT ÅR PÅ ER! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0