Godmorgon (?)

Kan man säga så nu eller ska jag säga God eftermiddag kanske ?
Gick precis upp eller gick upp för en kvart sen. Stor skillnad! Haha.
F ligger och snarkar för fulla muggar, hade velat legat kvar i sängen en stund men orkade inte höra hans snarkningar ibland blir man ju helt galen på dom. =/
Jonas ligger och sover han med, tror jag... Hör honom inte iaf.
Han kan verkligen sova länge den busen, det är både skönt och lite tråkigt. För det första så sover vi ju bort typ hela dan (känns så eftersom det blir mörkt ute så fort.) Men det är skönt att sova länge speciellt om man inte är en morgonpigg människa, vilket jag inte är.

Får se om vi hinner med allt det vi tänkte göra idag (med tanken på vad klockan är nu och min familj ligger o sover fortfarande!!)

Rätt tyst och skönt här just nu, förutom den dumma dumburken som står här bredvid och surrar så man blir tokig!

Nehe, nu ska jag nog gå och hoppa in i duschen sen ska jag ta något att äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0