ensam och hungrig

Jaha, nu sitter jag här igen och har typ ingenting att göra eller det finns ju en hel del saker att göra här hemma men känner att jag inte orkar ta det just nu. Nu så har jag iaf duschat och gjort mig iordning, har hunnit tagit tag i disken också. Duktiga jag! =)
Båda mina älsklingar (den stora och den lilla ;) ) har åkt ner på stan för att fixa nånting till mig som jag inte alls får veta vad det är, tydligen så är det något inför nyår. Har tjatat på F att han ska berätta vad det är men han är så jädrans hemlighetsfull så det inte är sant. Jag får vänta och se säger han, lätt det är då när man heter Caroline...! Haha! =P

Nu så ska jag gå och hänga upp tvätten och sätta på en ny maskin med en massa tvätt. Suck!

Och nu ropar micron på mig, ska äääntligen få äta något...  Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0