Bra igen! =)

Så var det redan onsdag idag igen då, veckorna går så himla fort nu. Eller det har dom ju gjort nu ända sen lillskrutten tittade ut. :)

Allt är bra mellan mig och Fredde nu, var lite konstigt mellan oss förut  men nu har det löst sig. :D
O jag är kärare än nånsin. ;P Gud vad glad jag är nu när allt är bra igen!
Och Jonas har sovit borta för första gången nu också. Kan ni tänka er att jag verkligen vågade ha honom borta över en natt?!... :) Fast det tog hela 8månader innan. Haha!
Han sov hos mormor&morfar från måndag till tisdag det hade gått så bra så han hade vart jätte duktig. Min lilla kille!
När Fredde o jag kom hem sen efter vi hade lämnat honom så ville jag åka och hämta han direkt men Fredde sa ifrån. Haha! Gud vad jag saknade han! ♥ Men visste ju att han hade det bra men iaf, fjompig som man är men man blir sån när man är mamma. :P 
Fredde och jag var bara hemma o myste, käkade lite gott o glodde på film, kollade på simpsons-filmen men det blev inte mkt tittandes. ;D Haha!

O i lördags var jag barnledig för typ 2:a gången. :)
Var med kusinerna mina till Å-festen... Skulle träffa dom hemma hos kusinen, kom dit då satt dom o drack lite.
Blev kvar där nån timme, sen bar det iväg ner på stan. Haha! Gud vad kul det var! Kul att få komma ut på egen hand nån gång också, men shit vad jag saknade min lilla Jonas!
Men han hade det så bra hemma hos mormor&morfar. Men vad svårt det var att lämna han, mamma skjutsade mig o då var Jonas med sen när jag skulle gå så började han gråta. :( (inte för att jag gick då då, utan för att han började bli hungrig.) :P
Hade jätte kul i lördags. Skulle egentligen ha sovit hemma men det slutade med att jag sov hemma hos mamma&pappa. Det var såå ensamt här hemma. Haha! Fredde jobbade hela helgen så han var inte heller hemma.

Nu väntar tvätten så bäst att ta den nu så har man det gjort.
Sen ska lillskrutt få lite kläder på sig. Just nu sitter han och drar i lampsladden. Han är hopplös. ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0