Duktiga Caroline! ;P

Som rubriken lyder så har jag vart jätte duktig nu sen vi kom hem från affären. =)
Har hängt upp tvätten som låg i tvättmaskin, hunnit tvättat två maskiner till och hängt upp det, är inne på min tredje maskin nu. De ni.. =P Här har vi tvätt så det räcker jag-vet-inte-vad.
Har tillochmed hunnit diskat upp berget som låg på diskbänken. Känner mig duktig idag. =)
Fick lägga Jonas mitt uppe i mitt diskande, han blev lite gnällig så han fick hoppa in i sängen och lägga sig, får se hur länge han sover... Blir nog inte så länge skulle jag tro.
Funderar på om jag ska baka nu eller sen då när F kommer hem (?) Lättare att baka då när han är hemma ifall Jonas vaknar när jag sätter i gång elvispen. fast det tror jag inte att han gör, han är inte så lätt väckt om man säger så.. Haha! =P Ibland går det knappt att väcka han. Hehe.
Bakar nog när F är hemma, lättast så. Hade iallafall tänkt baka Kärleksmums (alla som har ätit mina kärleksmums tycker dom är såå goda. =D *skryter lite*) haha, sen funderar jag på Hallongrottor men kanske tar det en annan dag istället så jag har nått att göra när F jobbar.

Tidigare idag så gick vi ut och gick en stund jag och min lilla prins, gick först för att ta ut pengar så vi kunde handla lite till det vi skulle äta idag. Sen skulle vi egentligen gå till affären direkt men istället så hamnade vi hemma hos Jonas gammelmormor (min mormor), där var också Jonas mormor... Efter det så gick vi till Lidl och handlade lite sen gick vi vidare till Ica (Lidl hade inte allt som jag ville ha). O efter allt handlande så hamnade vi hemma hos Jonas mormor och morfar där åt vi lite mat och sen fick vi skjuts hem av pappa/morfar, orkade inte gå hem med alla kassar och sen är det så fruktansvärt jobbigt att gå med barnvagnen nu när det är så slaskigt och moddigt.

Men hemma är vi nu iallafall nu väntar vi bara på att F ska komma så vi kan äta.
Tänkte börja med maten snart, vet aldrig när han kommer hem. Och JAG är hungrig. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0