Frukost och praktik.

Sitter och äter frukost och tittar på tv, har precis vart och lämnat lillkillen på dagis. Han fick cykla dit idag, vad lycklig han blev då. hehe. ♥ Medans han är på dagis ska jag bara vara hemma och tvätta och plocka upp här hemma. Det behövs kan jag säga. haha! Har man småbarn får man plocka varje dag. ;)
Men efter jag hämtat lillen så ska vi åka och kolla på skor till honom, det lär nog smyga ner nånting mer än bara skor. Det brukar bli så... :)
Mötet igår gick jätte bra, såå glad. :D På måndag börjar jag min praktik. Håller tummarna för att det ska gå bra, men det ska de nog göra. Vad ska hända egentligen? hehe.
F åkte och jobbade igår, kommer hem ikväll. Jag och Jonas var över till mamma och fika efter vi skjutsat F.

Nu, diska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0