sjuk

ja det är precis vad jag är... hatar att vara sjuk, har inte tid med det och jag får inte ha tid till att vara sjuk heller! :'(
o får jag inte tid till att vara sjuk så blir jag ju aldrig riktigt helt frisk nån gång! krångligt det där.

skulle bara säga att jag lever (sorgligt nog!) vilket skulle vara skönt att slippa göra just nu när jag mår såhär pissigt.
nu har jag glömt vad jag mer skulle skriva här..... hmm... ? godnatt kanske det var ?
men iaf godnatt på er, nu ska jag ta o bädda ner mig och vänta på att min älskling ska komma hem. den stora alltså, den lilla han ligger och sover sen fleeera timmar tillbaks. :) skönt! både för honom och mig, han är också sjuk. stackarn!
så imorrn blir han hemma från dagis. vilket han nog kommer tycka är tråkigt när han gillar att vara där, att vara hemma med morsan är väl inte så himla kul när man kan leka med en massa barn. :P

men ja just det, sova var det.. ;P

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0