ett tag sen

ja det var ett jäkla bra tag sen man skrev här. ;)
har varken haft tid eller ork till att skriva, har hänt mycket sen sist. både bra och dåliga saker.
men kan säga att allt är jätte bra nu. allt ordnade sig tillslut. =D så glad för det!
sitter hemma hos F just nu, ska sova här inatt. =) för er som undrar så har vi flyttat isär ja (fick flytta hem till päronen tills ja får min lägenhet;)), vi funkade inte att bo ihop.
så den 1aug så flyttar jag till eget, nu undrar ni säkert vad jag gör här då. hehe. det tog typ slut mellan oss helt, men nu har vi hittat tillbaks till varann och ingen är gladare än jag. haha! skulle jätte gärna vilja bo tillsammans med han igen, för det funkar jätte bra mellan oss nu när jag och jonas brukar sova här men som jag skrev så ska jag flytta själv iaf. var ett tag sen jag fick lägenheten men den var inte ledig förns nu den 1aug. lite tråkigt att flytta helt själv nu när det är så bra mellan oss men nu måste jag ju ta lägenheten. tur att vi kommer att bo så pass nära varandra ändå. ;P kommer väl ändå typ bo hos varandra iaf. kanske bor vi tillsammans igen om några månader eller så, det visar sig. nog talat om oss. =P

Jonas min lilla prins gör framsteg heeela tiden, varje dag så lär han sig något nytt. (nästan varje dag ;) )
han är en riktig liten busunge, klättrar upp på köksbordet när ingen ser, smyger in på toaletten och drar i toapappret tills rullen är nästan slut. haha! skulle kunna sitta här och rabbla upp hur mycket bus som helst men då får jag sitta i evigheter och skriva. ;D
han kan vara duktig också. hehe. det är han nästan jämt min lilla älskling.
han har blivit såå stor så fort, nästan så man blir lite ledsen när ens "lilla" bebis inte är någon bebis längre.
tänk att han snart är 19månader den lilla korven. =) snart ska han väl ha moppe också. :P haha!
men dit är det "några" år kvar iaf. hehe.

nej, nu ska jag gå och ta ett stoort glas coca cola! min drog. haha!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0