Vilken dag!

Dagen började rätt så bra, vid lunch tid så får jag ett samtal från F´älsklingen som skulle tala om att han hade en jätte rolig nyhet att berätta (INTE) att han hade fått fortkörningsböter. Wohoo! Eller inte..! Jaha, tänkte jag IGEN?!! Men kom på sen att det andra han fick förra året inte var för fortkörning. Blev tyst en stund och jag funderade på om jag skulle våga fråga hur mycket han fick, vilket jag inte alls skulle ha gjort.. Höll på att ramla av stolen när jag hörde siffrorna (2000spänn!!) Jaha, där rök Jonas nya vagn sa jag till han.. Men han sa nånting annat där som jag inte kommer ihåg vad. Kan ju säga att han fick en rejäl utskällning av mig. Haha, rätt åt han. För det första så får han bara köra i 80km/h eftersom han kör lastbil plus att han körde sen 3km/h för fort där det bara var 90km/h.
Trodde inte att dagen kunde bli sämre än så, sen ringer han igen vid 19-tiden och säger att han åker från Smedjebacken då.. o att han då skulle vara hemma efter 21 nångång. Jätte kul... Kan han aldrig få vara hemma tidigt nån dag (?) Ibland känner jag mig som en ensamstående mamma vilket jag inte alls är eftersom F och jag bor ihop är förlovade och är tillsammans. Men eftersom han jobbar så pass mycket och åker till Sundsvall nästan varje vecka så blir det lätt så att det känns som de eftersom det är jag som tar mest hand om Jonas (jag klagar absolut inte på det för jag älskar han mest av allt och skulle inte klara mig utan den lilla prinsen) ♥
Sen blir det ju en annan som får ta hand om precis allting här hemma vilket kan kännas lite jobbigt ibland, jag förstår F att han är trött och så då när han kommer hem efter jobbet men jag blir faktiskt också trött, det är inte lätt att ta hand om ett barn på 1år 24/7 och ta hand om hela köret hemma. Jag vill ha lite avlastning ibland jag med.
Men nu ska jag inte sitta här och deppa när jag har världens goaste skrutt unge som går omkring här och väntar på att hans pappa ska komma hem.

Fick äta själv idag igen.. =( Vilket är jätte tråkigt, som tur var så hade jag sötisen bredvid mig som fick sitta och äta en leverpastej smörgås medans hans mamma åt. ;P

Tänkte lägga upp några bilder på honom när han åt sin smörgås..
Han är duktig på att kladda, leverpastejen låg utkletad på bordet och typ i hela hans ansiktet. Haha! =)



Nu ska lillskrutten få bada innan det är läggdags för han.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken snygging :P.

2008-01-08 @ 19:55:17
Postat av: Anonym

kan du inte börja skriva lite oftare?:P

2008-01-12 @ 16:07:19
Postat av: Anonym

Den är killen är den sötaste som finns

2008-03-25 @ 22:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0