huvudvärk

Ja, precis.. Huvudvärk är det jag har haft ungefär hela dagen. Usch och fy för det!
Och inte blir det bättre när lill herren har börjat med att typ "skrika" allt vad han kan, han är inte arg eller nått sånt utan har tycker nog bara det är kul när det låter så (vilket jag inte alls tycker det är.) och han tar i med sån ljusröst det bara går!! som tur är så sover han nu min lilla prins. somnade skapligt idag, redan vid 20-tiden. skönt! det var längesen, hoppas att han sover hela natten nu bara, kanske han vaknar tidigare än halv 11 imorgon. =) så vi inte sover bort hela dagen igen. haha!

nu ska jag gå och göra mig iordning för natten. vi hörs.

godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0